ტრენინგის მესამე დღე
გავიარეთ მოდული ორის,შემდეგი უმნიშვნელოვანესი თემები: სტანდარტის გათვალისწინება და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. განვიხილეთ სასწავლო მიზნების ამოცანები, ვისწავლეთ როგორ დავსვათ: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, რომელიც დამეხმარება სტანდარტისა და მიზნების მიღწევაში.ასევე გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის განსხვავებულ ვერსიას. გავეცანით კოლეგების პროექტების მონახაზებს და გავაკეთეთ უკუკავშირი.
გავიარეთ მოდული ორის,შემდეგი უმნიშვნელოვანესი თემები: სტანდარტის გათვალისწინება და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. განვიხილეთ სასწავლო მიზნების ამოცანები, ვისწავლეთ როგორ დავსვათ: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, რომელიც დამეხმარება სტანდარტისა და მიზნების მიღწევაში.ასევე გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის განსხვავებულ ვერსიას. გავეცანით კოლეგების პროექტების მონახაზებს და გავაკეთეთ უკუკავშირი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий